Idiot!

Nått jävla cp som ja aldrig sett förut ringde på våran ytterdörr kl 05.30 imorse! Väckte mig och Spike som flög upp ur sängen (Jonas vakna ju såklart inte :P) Så ja slet på mig första bästa tröja ja hitta o sprang ut i hallen för ja trodde nått hade hänt.. ja menar sist nån ringde på dörren så tidigt var det pappa som sa att Andreas dött, så ja antog att nått hade hänt igen.. Kollar i titthålet o ser att det står en kille utanför.. Det är väl Martin som är full o vil prata med Jonas tänkte ja (grannen alltså).. Öppnar bara dörren lite grann o han sliter tag i den för han ska komma in.. Så ja sliter upp Spike o frågar va fan killen håller på med. Men då inser idioten att han har ju gått fel.. Han bor inte ens i huset för fan.. Så hur har han kommit in? För porten är låst o man måste ha nyckel.. Men killen gick iaf efter att ja sagt till honom att nu har han fan i mig gått fel.. Och sega Jonas kommer ut i hallen lagom till ja ska stänga dörren.. :P
Så nu ska jag träna Spike på att morra om det kommer nån okänd som försöker ta sig in.. Han får bli min lilla vakthund, för sånt där är fan obehagligt..
Men ja är bara glad att han gick..

Nu ska ja fortsätta städa o tvätta.. Jonas o Spike är nere på Rejmes så ja är ensam hemma. Måste diska lite också o ta fram köttfärs för vi ska äta tacos ikväll :D *mums*!

Ha det fint :)

/Trin

Kommentarer
Postat av: dex

vilken dåre !

2009-02-04 @ 13:06:05
Postat av: Trin

Aaa ett riktigt viken mongo :P

2009-02-05 @ 22:43:10
URL: http://trin85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0