9/2

Haj haj!

Dags för lite uppdatering igen :)

Fredagen var jag hemma med Pickie hela dagen och sen kom Jonas hem med vin o grejer och ja fixa maten.. Drack lite vin och cider och sen gick vi ner till Davidsson ett tag.. Va inte speciellt mkt folk där men ja hade trevligt iaf :) Höll på att garva ihjäl mig åt en gubbe som stod o dansa typ hela tiden och överallt! Till o med i baren.. Aja, sen gick vi hem till skithunden :)

Lördagen fick ja sova ut ett tag.. Sen gick ja upp till jonas och Spike som redan varit vakna ett par timmar.. Käkade lite toast  och kolla på tv, sen gick vi ut på långpromenad.. Spike va ute o lekte med sin boll och sen gick vi och kolla på ett hus som är till salu.. Såg rätt okej ut iaf.. Gick tillbaka och tog bilen o åkte och titta på ett annat hus som är till salu.. Skulle också va helt okej att ha.. Åkte och kolla vart brukshundsklubben ligger för vi ska dit med Spike på torsdag :)
Sen åkte vi hem och Jonas fixa mat och ja plocka ihop sakerna ja skulle ha med mig hem..
Åkte hem till mammis o pappis och fixa iordning mig, sen bort till Åttingshagen för att hämta en grej ja låna av Hanna :)
Så skjutsa Lena in mig till stan där jag mötte upp Cissie o så gick vi till Henka och Ida :)
Satt där ett par timmar och spela ett roligt spel och drack lite grann o sen gick vi till Wasa :)
Träffade tyvärr människan ja avskyr mest av allt i hela världen där -.-
Hängde med Matte och Dexter hem sen för ja fick inte skjuts hem förrän kl 6 på morronen för pappa o Uffe jobba.. Satt o kolla på film med Dexter o Dennis, men sen gick Dennis o la sig.. Så Dexter va jätte snäll o satte på The Grudge 3 åt mig! :/ Jätte bra att ja titta på den när ja skulle sova i mammas o pappas hus där det spökar :S

Söndagen sov ja ett bra tag eftersom ja kom hem kl 06.30. Sen bada ja Albin men han försökte rymma från mig i badet :p Gick inte så bra dock :p
Kolla lite på tv när Lena mata Albin sen fixa Lena och Uffe mat..
Ja, Lena och Albin åkte o hämta Emil i Linköping för han hade jobbat där hela dan o sen släppte vi av honom i Sörping.. Åkte hem igen o då hade mammis bakat tills vi kom hem :D Så vi satt o fika och det var då det hände!
Albin har en "lära-gå" stol inne hos mamma.. Och på den finns det 3 knappar man kan trycka på så spelar den musik och så blinkar två lampor.. Och vi satt vid bordet och fika o stolen stod en bit bakom min rygg.. Helt plötsligt börjar den spela musik av sig själv :S Lena höll på att skita på sig så hon tog sitt te och satte sig bredvid mamma istället.. Efter en stund händer samma sak igen... Och även en tredje gång börjar den spela av sig själv.. Hur gick det till?! Man måste liksom trycka på knapparna för att den ska låta, men det va ju ingen där.. Usch, säger ju att det spökar hemma hos mamma o pappa... :/ Tur att ja inte bor i mitt hus längre för där spökar det också...
Kommer aldrig glömma när en gammal gammal radio börja byta radiokanal i mitt sovrum.. Och det var en sån där radio där du måste vrida på en knapp för att du ska ändra kanal.. :/

Nae nu är det slut pratat om spöken tycker jag! :p

nu ska ja gosa med min skithund o sen ska ja ner till djuraffären för vi måste köpa ett anti skäll halsband till Spike.. Han börjar skälla som en idiot på nätterna o det går inte få tyst på honom, så fortsätter han blir vi väl vräkta :/

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0