6/2 -09

Hej hej! :D

Kom nyss på att det är ju faktiskt fredag idag.. Jag håller inte reda på veckodagarna längre så ja trodde det va torsdag men där hade ja ju helt fel :p
Har varit nere på loppisen  o köpt en grej till Lena som hon kan ha i bilen o värma Albins nappflaskor o barnmat i :) Jag är så snäll så :D

Sen åkte jag o Spike bort till Jonas jobb så han kunde springa lös ute för han älskar snö helt plötsligt.. Förut gilla han inte alls snön men nu leker han som fan i den :) Ska köpa massa tennisbollar till honom för nu har han insett att det är roligt att jaga dom :p

Men lite trött är jag allt på honom nu.. Häromdagen hade han hoppat upp i fönstret i köket och slagit sönder mina två jätte fina krukor med hyacinter som mamma fixat till mig -.- Och idag när Jonas kom hem på lunch såg vi att han har bitit sönder tapeten i köket :S Jävla hund!
Häromdan hade han dragit ut en sladd ur väggen och tuggat av den så nu har vi ingen sänglampa längre :/
Men han ska få sitt lilla straff snart för jag ska slänga ner han i badkaret och tvätta honom :P Och det tycker han inte om speciellt mkt :P Men skitar han ner sig så där mkt får han ju skylla sig själv ;)

Jahopp.. vad ska man hitta på ikväll då? Ingen aning faktiskt.. Ska iaf bada Spike lite sen måste ja laga mat.. Och kanske borde städa lite.. Ser ut som andra världskriget här inne för tillfället... Ligger kläder o grejer i halva soffan som måste sorteras.. Usch! Men det är väl bara att sätta igång antar jag!

Nu har ja inte tid med er mer :P
Ha det!

Puss!



Så där ja.. Nu har han badat... Men ja va nog fan mer blöt än vad Spike va.. Han försökte rymma från badet men det funka inte :P

Sen skulle ja dammsuga och tvätta golven tänkte jag.. Han hatar dammsugaren så han sprang o gömde sig när ja kom med den o sen stod han och skällde på den :P Sen skulle ja börja tvätta golven.. Tror ni det är lätt att tvätta golv när en 12 kilos klump typ hänger i moppen för den är så rolig att leka med?! Och vad gör han när jag tvättar badrums golvet då? Jo då sätter han sig och skiter på golvet i hallen -.- Sen tyckte han att han va jätte duktig.. Men då blidde det skäll! nu har han däckat bredvid min stol igen.. Men han kommer väl flyga upp o springa efter mig så fort jag reser på mig har jag en känsla av.. För det gör han alltid.. han kan inte va ensam i två sekunder.. Men han är söt iaf :)

Nu ska ja fortsätta städa lite innan min kära sambo kommer hem.. Han är på systemet och köper massa vin till mig :D Åhhh va han är snäll <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0