hoppetihopp!

Uuuuuh vakna runt två tiden igår av att Jimmie smög in i sovrummet för att klä på sig o där låg ju ja o Merry o Prince o sov :P så det var ju bara att dra sig upp ur sängen lite så där lagom halvseg efter fredagens bravader.. :)
Satan så varmt dom har i sitt sovrum.. Förstår inte hur dom kan sova där.. Hade hellre tagit gästsängen i vardagsrummet men eftersom Jimmies lillebror var där så snodde han min säng o Jimmie sov på soffan.. :)
Spelade lite poker igår, kolla på när dom andra körde GH as usual :P O sen körde vi lite andra kortspel o drack alkohol :P Ja o Merry satt även o kolla på Little Britain o ja garva så ja tjöt :P Sååå bra!
Sen blev ja kallad volvoraggare också bara för att ja hade 940in..  :S Aja, smällar man får ta :P

Pappa ringde precis innan ja skulle åka till stan i fredags o fråga om vi kunde komma o rädda dom.. Dom hade varit i Ullared o hade två mil kvar till Jönköping när uffes bil gick sönder.. kamrem you know.. Skit med bilar.. Så dom hade iaf ingen som helst värme i bilen, Albin va jätte förkyld o pappa o mamma hade ingen plats för dom i sin bil för den va ju full med alla saker dom köpt i Ullared :P Så det var bara lämna Spikie hemma, ner o tömma V90in o så självklart startkablar till 940in eftersom skit batteriet inte är som det ska.. Sen börja det snöa på samma gång också :/ Aja.. Jag fick iaf ta 940in eftersom Jonas behövde mkt plats för alla Uffes o Lenas saker dom hade handlat.. Så Spikes bur fick vi mosa in i min bil o alla andra saker som va i V90in med för den delen.. Sen var det ju bara bege sig mot stan o jonas åkte mot Jönköping.. Ja va väl inne typ 1 timme senare än va ja hade bestämt men det gjorde mig inget :)


Var hos mamma o pappa förut också :) Sen åkte ja till Fia på en snabbkaffe o lite skitsnack ;) Skjutsa henne till macken o sen hem. sen åkte ja hem till mamma o pappa igen för att spela Lenas o Uffes nya monopol med dom :P O stackars Albin va jätte sjuk och ville inte alls va med :( Åkte hem runt 2-tiden o så kolla ja ett Buffy avsnitt när vi kom hem :P O Jonas fixa chokladpudding :P mmmmmm!

Så nu tänkte jag faktiskt gå in o lägga mig hos min skrutt o sova :D pikielutten har somnat här i soffan :) Ska väcka honom o tvinga honom att mysa med oss i sängen innan vi somnar :)










Puss o natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0