Får man inte göra, inte bra!

Skönt o lyssna på nationalteatern måste ja säga :) Fan ja o Fia satt o leta efter en låt med dom i fredags o efter typ en kvart kom vi fram till att det var den första låten på listan som vi hade hoppat över som var den rätta låten :P Puckon!


Skjutsa Jonas te sjukan i onsdags.. Hans sista inplanerade behandling skulle börja då.. Och Spike hade fått åka till finspång en vecka.. Dels för att ja skulle vila mitt knä o sen för att ja skulle få va lite ensam :)
Aja.. På kvällen kom Jimmie o Merry hit iaf.. Kolla på The Orphanage.. och sen på Emily Rose.. Och efter Emily Rose filmen vägrade ja sova själv så ja följde med dom hem.. Sen kom dom med den dumma idén att vi skulle dricka sprit.. kl 05.30 på morgonen!! Sicka knasisar.. Men vi gjorde det iaf.. Och sen vakna ja runt kvart över 7 på torsdagskvällen o mådde skit... Sen ringde Fia o sa till mig att ja skulle ta bussen hem med henne så hon kunde ta hand om mig :P Hon va snäll o köpte en cola till mig.. Sluta med att ja spydde upp cola lödder.. :S Inget vidare fräscht om ja får säga det själv.. Kommer knappt ihåg att ja satte mig på bussen, men ja kommer ihåg när vi kom hem till Fia iaf.. Ramla ihop i soffan typ sen skulle ja sova nån timme för att sen följa med Fia ut.. När vi typ skulle gå till bussen så va det bara in till toan igen.. så det sluta med att jag däcka för natten o hon va inne hos grannen o fika o fixa saft o grejer till mig :P

Sen på fredagen var ja fortf skakis i kroppen när ja vakna runt 13-tiden.. o då hade Fia redan jobbat ett par timmar :P Så ja tvinga i mig lite mat o kolla på film tills bussen till stan gick.. hoppa på den, gick te Fias jobb o sen hämta vi min bil som stod uppe vid Albrektsvägen typ.. Åkte till hemköp o handla lite o sen hem te fia o tog en dusch.. sen va vi påt igen :P Dock inte lika mkt den här gången ;) Tog bussen till stan o gick te Harrys :P O hade riktigt kul faktiskt.. Sen runt ett gick Fia  "hem" och ja gick till jimmie o Merry.. Kolla lite film o spela ps3.. sen somna vi runt halv åtta på morronen.. O på lördan skjutsa Jimmie mig till sörping så jag kunde hämta min bil o åka till Lena o Uffe o Albin..

Och på kvällen svängde ja förbi hos Fia på en snabb kaffe innan ja åkte till Linköping.. Skulle sova hos Jonas :) Så dom hade fixat en sån där resesäng o fy helvete va ja hade ont i ryggen dagen efter.. Tänker aldrig mer sova i en sån.. ALDRIG! :)

O på söndan åkte vi hem igen :) Sen på måndan åkte ja till stan o hämta Pikie :D Sen vidare till merry o tog en promenad med henne o Pikie o prince :) Sen gick vi in till dom ett tag o körde lite GH o drack kaffe..
Och när jag kom hem kolla ja o Jonas på  Flickan som lekte med elden...


Sen var det ju tisdag igen :D Wohoo! Bästa dan på hela veckan :P
Var på kyrkogården o lämna en blomma o tände ett ljus för andreas för det var 4 år sen han dog.. :( Passa även på att lämna en blomma o tända ett ljus för morfar med :) <3
sen blev det chailatte, Desperate Housewives och hells kitchen.. o nu sitter ja hemma o kollar på Buffy :P As usual!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0