Wohoo :D

Helt underbar dag idag :) Sitter här o myser med min lilla Spike ;) Bästa!
Allt känns så himla bra idag :D Känner på mig att hela dagen kommer va underbar :) Och det har jag dig att tacka för :D
Ska hem till mammis sen för pappa fyller år i helgen så ska fira honom lite..

Gårdagen var ju riktigt trevlig.. Förutom en nära döden upplevelse ja o Jonas hade på vägen till stan... Va typ 2 cm från o krocka.. Vi va skapligt as rädda efter det, men det gick ju bra som tur var :) Det enda man han tänka va ju bara att nu smäller det o då dör vi.. Sicken tur man har ibland.. Jag tackar min egna ängel Andreas som jag vet hjälpte oss där <3
Han tyckte väl att det räckte med en bilolycka i familjen :)
Nae men det va ju tur att det gick bra iaf.. Vi kom ju in till stan iaf o kunde hämta Fia o köpa medicin till Lasse för att sen lämna den hos mamma o pappa.. Så passa vi ju självklart på att hälsa på Albin också ;) Skitungen som nästan kan gå själv :) Synd bara att man missar allting när man bor här nere i Viken.. Får väl åka hem lite oftare helt enkelt :P

Vinet ja fick va ju gott iaf :) Lr gott o gott, det gick ner iaf... :p Sen blev det wasa och där träffa vi självklart får favvo skinnkepa :p haha as kul jue! :D

Nu ska ja o Spike sätta oss i solen på balkongen ett tag och bara mysa massa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0