sådär ja.

7 koppar kaffe och typ 14 kisspauser senare så har ja gjort klart denna veckas skoluppgift.. Så mkt som ja springer o kissar idag skulle man ju nästan kunna tro att jag är gravid... HAHA! Men så kul ska vi inte ha det :P Inga jävla barn här inte.. Räcker med att alla andra idioter pippar som kaniner o blir med barn.. Jag har redan två stycken här hemma, det räcker gott o väl ;) Och imorn ska ja ju träffa mitt extra barn ;) Lille Albin, ja är ju hans "extra mamma" när Lena behöver va själv en stund :P Men det gör mig absolut ingenting för han är världens snällaste unge :D Haha han rymde visst för Lena igår.. Dom satt på gräset nedanför mammas o pappas veranda o lekte, och då kom Albin på att han kunde krypa upp för trappen :P Så han kröp upp för hela trappen alldeles själv.. :) Duktiga unge! Sen när ja va där sprang han omkring med sin gåvagn som en liten galning :D Så söt så! han går ju snart själv skitungen.. Fan va fort det har gått... Han blir snart 1 år jue :O Skitunge! O ja vet precis va han ska få av mig och Jonas ;)

Snart fyller Emil skrutten år också.. 18! :S Han är fortf 3 år o pytteliten enligt mig :P Undrar vad fasan man ska ge till honom då.. Det tål att tänkas på :) Dags o bestämma snart iaf...

Nae nu väntar ja på att Jonas ska komma hem, så vi kan åka bort till mammas o pappas sommarställe o mysa lite :D

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0