Niiiice :D

Värsta vårvädret ute jue! :D
Vakna vid halv tio av att mobilen pep o solen lös in rakt i ansiktet på mig ;) Så mysigt så :D låg o messa ett tag o prata med Fia i mobilen, sen satte ja på datorn och lyssna på lite Volbeat och Nomy och somna om ett tag :) Riktigt skönt..
Sen gick ja upp o käka lite när Jonas var hemma på lunch o så kolla vi på One Tree Hill också!

Har nyss varit ute med Spike i vårvädret! Såg massa jätte söta krokusar o en citronfjäril så nu är det fan i mig vår på riktigt :D
Spike fick va lös ett tag så han sprang o hämta massa pinnar som ja skulle kasta åt honom :P Men sen hitta han nått o tugga på som såg ut som en snigel men ja vet inte om det var de :/
Nu ligger han och sover på rygg nedanför min säng :p och ja ska ut i köket o sätta på lite kaffe :)

Ska väl ta o börja göra mig iordning snart också, för ja ska ju te Fia sen :D Ikväll blire massa vin! :D Har ju 15liter o dricka upp :P Fick ju det av Jonas när han varit i Tyskland ;)

Ha det!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0