Muhaha!

Har sovit hos mamma o pappa sen i torsdags för pappa fyllde år idag så mamma behövde hjälp med smörgåstårtorna o så :) Och dom blev ju lika goda som alla andra vi gjort :p
Och igår va ju pappa o Jonas  på bio för han fick det i present av oss, så ja skulle va med Fia o ha Spike under tiden.. Sluta med att vi hamna på Wasa :P Riktigt kul :D
Och idag har vi haft massa besök o käkat smörgåstårta och Bim baka världens godaste Cheesecake som vi käka innan dom åkte hem te henne :D och Jonas o Spike kom hit efter jobbet.. Så först blev det en promenad för mig o Spike o vi hade sällskap med Emil o Bim :) Sen sprang jag och Spike omkring på gärdet för att han skulle få leka av sig ;) Sen blidde det massa billagning för Uffes bil är ju helt paj :P Så medans Jonas, Emil o Uffe laga bil höll ja dom sällskap o drack vinet som skrutten köpte i Tyskland :D Va visst bara ja o Bim som tyckte det va gott :P
Sen skjutsa Jonas mig till Fia när han o Spike skulle åka hem o så förfesta vi lite o sen skjutsa Uffe oss te Wasa. Och så kom Cissie dit också :D:D Hade skitkul jue :D En as bra kväll helt enkelt :)

Och imorn ska jag hem till mina sötkorvar igen :D O i veckan har vi inte planerat va vi ska göra än, men nånting blir det nog ;) Ska iaf träffa Cissie på onsdag igen :D YEY!! ;)

Nae nu ska jag sova mig lite så jag är pigg o glad när ja ska hem imorn :D

Jonas o Spike <3 Bästa pojkarna i mitt liv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0