Jag tror ja dör..

Lena skicka just över massa bilder från Badkalaset och från när Hanna fyllde år.. Skulle ja lägga upp korten finns det risk att alla som ser dom dör för att dom kommer garva ihjäl sig.. men några kort ska ja nog kunna lägga upp tror jag ;)


vad ska man säga?! Sådan mamma sådan dotter?  Ingen aning om va fan vi håller på med men iaf :)

 Jag o söta Signe när Hanna fyller år.
 Lena och Albin på badkalas :)
 Uffe ska alltid va snyggast på kort xD
 Marie och Anton :)
 Anders och Alice :)
 Ett sjöodjur?!
 Jag försökte lära Albin o simma, men det gick inget vidare ^^
 Hanna :)
 Albin, Anton och NovaLee
Albin har krupit in under mamma o pappas soffa :p
 Sötaste ungen :D


Sådär ja.. Det va lite av korten iaf.. Dom andra är hemligstämplade.. finns nog fler kort som ja inte fått än, men ja tvivlar på att ja vill se dom :P Lena lova iaf att skicka över korten från i onsdags sen :)
Dax o plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0