Hmm...

Det finns väldigt få saker här i livet som gör mig riktigt förbannad.. DU är en av dom.. Du är en liten jävla stackare som inte kan sköta ditt eget liv och tycker att du är störst, bäst o vackrast. När du egentligen bara är världens jobbigaste, mest patetiska människa som finns. Skaffa dig ett liv istället för att försöka ta övet mitt din lilla fitta.

Äntligen kan man få skriva vad man känner innerst inne. Dina lögner kan du ta o köra upp i din stora röv! Det är ingen som tror på dig iaf. Du är inte så smart som du tror.. Men ingen vågar säga det till dig för dom vet hur jobbigt det skulle bli att sitta o lyssna på din hemska röst sen. Väx upp någon gång för i helvete. Du beter dig värre än min 7-åriga kusin för fan. Ska inte du föreställa en vuxen människa? Visa det nån gång då..

Människor som inte kan kontrollera deras egna liv är bland det värsta som finns. Försök reda ut era egna patetiska liv istället för att lägga er i alla andras. Jag är trött på er nu och ni har gjort mig riktigt jävla förbannad.. Och när jag verkligen är förbannad då vill ni inte vara i närheten av mig. Så ge upp nu!

Blir så trött på alla dessa jävla fittor!


Btw, Spike är sjuk o ska te veterinären imorn.. Du ska också till en läkare imorn o kastreras.. :D Och jag tänker skratta åt dig efteråt! Det är du värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0