Hellu :D

Fasen va fort tiden går.. Spike har redan hunnit bli 6 månader och 1 vecka :) Stora pojken! Och större blir han :O

Va och fiskade med Jonas, pappa och Emil i Söndags.. Stod på bron i Skeppsgården och pimpla strömming.. Fick välla upp typ 4 kilo eller nått sånt.. Sen åkte vi ut till Kalvö och fiskade i Häxvassen.. Började med att Emil fick upp en liten gädda.. Typ tre minuter efter fick Jonas upp en ännu större gädda.. Sen fem minuter efter det fick ja också upp en gädda :D Så 4 kilo strömming o 3 gäddor fick pappa o Emil med sig hem :)
Spike va klantig som vanligt och halkade ner i vattnet 3 gånger på samma ställe xD men han behövde ju bada så nu slapp vi bada honom i badkaret :P Såg riktigt kul ut faktiskt.. Och han fatta ingenting :p Han ville ju bara äta upp tången som flöt omkring i vattnet :P

Igår var ja i skolan en sväng för o stämma av med läraren och kolla hur det gick med mitt arbete.. Och det går ju som på räls.. Har bara pappas jobb kvar nu och dit får jag förhoppningsvis komma imorn :) Han får ju aldrig tag på cheferna för dom springer på kurser hela tiden så han kan ju inte prata med dom.. och nu börjar det bli lite små bråttom.. Ska vara klart på Tisdag så jag hoppas verkligen att jag får komma dit den här veckan :)
Sen efter skolan åkte ja hem till mamma o pappa iaf :D Min kära mor hade köpt as mkt mögelost så ja käka massa mackor med det :P Sen när inte Lena såg så fick Albin smaka :P Tror han tyckte om det ;)

Sen åkte jag och mamma till City Gross och storhandla :) Var mkt mkt trevligt om jag får säga det själv :D Inte ofta ja gör saker ensam med mamma så :)
Och när vi var klara där hämta vi upp Fia, åkte hem till henne och där bytte jag o pappa bil så ja fick tillbaka V:90n och Spike och han fick tillbaka sin :) Efter det blev det lite fika med Fia och Mia.. :) Käkade kladdkaka och negerbollar :D Och sen var det bara att åka hem :D

Idag har vi väl inte riktigt planerat vad vi ska göra.. Jag har iaf tvättat en maskin som borde va klar snart.. Sen ska ja slänga i en till.. Och sen blir det nog att jobba med Fek tror jag.. Känner att det skulle behövas..

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0