Fredag :)

Jaha ja, då har även denna vecka gått as fort och det är redan helg..
Var hos Anders och Marie i onsdags för Marie fyllde år :) Snodde Albin och Anton när ingen såg sen gick ja omkring med en söt kille på varje höft :P Såg rätt kul ut, men sen såg Anton sin mamma o då försökte han rymma :P
Lena berätta att Albin försökte köra över Anton med Antons bil xD Men han ville väl ge igen efter alla gånger som Anton bitit honom i fingrarna :P
Woo Albin börjar få sin första tand nu :D Hörntanden av alla tänder.. Hmm funderar på om han är en vampyr.. Mkt möjligt faktiskt.. :)

Gårdagen spenderade jag på Jonas jobb från lunch tills han slutade. Höll på med mitt skolarbete heeeela långa dagen.. Förutom när Jonas tvingade mig att putsa rutorna på en bil som skulle säljas :p
Sen vid 5-tiden kom Lena, Uffe och Albin ner till jobbet för dom skulle kolla på en bil.. Så när dom var ute o provkörde passade ja på att ha Albin och så tvinga ja Jonas att köpa en glass till mig, men Albin åt upp typ hela :P Så när Lena och Uffe kom tillbaka hade Albin vaniljglass, jordgubbssylt och choklad ända upp i näsan till o med :P haha!
Sen åkte vi bort till Sålunda o köpte mat o sen åkte vi o satte oss borta vid vattnet o käka :) Sen blev det lite fika.. Eller fika o fika.. Ja va så mätt efter maten så ja snodde en Dumle klubba av Lena, sen kom ja fram till att ja kunde ju inte äta upp gojset som är i mitt på klubban för det lyckas alltid fastna i min tungpiercing så Lena fick äta den istället för mig :P
Sen va det bara åka hem och slappna av för kl va redan 8 :O Usch va fort det gick...

Nu tänkte ja skriva ut mitt arbete om Jonas jobb o sen plugga lite FekB... Sitter fortf o väntar på svar från pappa om ja får komma in på deras jobb eller inte.. Ska ju göra ett arbete om Freudenberg också, så vore as bra om ja fick spendera iaf 20 min där inne :P Så kan ja få träffa hans jobbarkompis som satt o sa att ja va så himla odräglig till pappa o alla andra på jobbet.. sen när dom frågar om han känner Stockis dotter säger han: Nae ja har aldrig träffat henne :P
Min pappa tycker fortf det är skit kul ;)
jaja...

imorn bitti kommer Svärmor och Svärfar hit för Jonas ska fixa bilen.. Sen vid 3 ska vi fira Marcus som fyller 18.. och på kvällen ska ja o Jonas hem till Fia o dricka alkohol för att sen åka in till Wasa :D Kommer bli mkt trevligt :)

Nu har ja inte tid längre...

Puss och ja älskar dig sötkorven och våran bärfis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0