BADkalas..

nu har ja varit på Hannas o Signes badkalas :) Och det var ju faktiskt kul.. men så fruktansvärt varmt inne i badhuset.. Och det va helt lagom stort.. Va i Gusums badhus faktiskt..
Lilla Albin tyckte det va lite läskigt o bada först men sen gick det bra :) Anton däremot tog det lite längre tid för att han skulle inse att det faktiskt var kul :P Och jag lyckades flörta in mig hos Alice i slutet ;) Söta ungar det där.. Och kul hade dom iaf :D
Fick en del rätt roliga kort med Lenas kamera också.. Hon va smart o tog med digitalkameran hon fick av oss för nått år sen som man kan ta kort med under vatten.. Fan va ja garva när ja tog kort på folket under vattnet :P Ska bli kul o se dom sen ;)
Hahaha ja höll på o fastna i en badleksak som Uffe fick mig att hoppa ner i från kanten :P Såg rätt roligt ut tror jag.. Dom skratta iaf :p

Nu håller ja på o lagar mat och min lilla älskling kom ut med en Rosa Pantern till mig innan han gick in o duscha :) Så den ska ja väl dricka upp nu :D

Ha en bra kväll nu, för det ska vi ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0