As fint väder ute :)

Och jag kan inte sitta ute :( För det första måste ja rå plugga då jag missat massor pga massa skit som hänt.. Sen har ja sån fruktansvärd allergi så nyser bara ja sticker ut huvet på balkongen.. Dessutom är Spike fortf sjuk så måste hålla koll på honom så han inte börjar kräkas igen o grejer :/ Stackarn.. Nu ligger han o sover vid köksskåpet iaf :)
Och ja har fått världens jävla skavsår efter ridningen! Inte ett dugg skönt -.- Svider o kliar o varar :S Blä! Hoppas på att det blir bättre snart för annars blir ja galen...

Planer för helgen då.. Ikväll vet ja faktiskt inte vad som händer.. Ska nog bara va hemma tror jag :) Kanske kollar på nån film lr så.. Är lite sugen på o spela Diablo så får se vad Jonas säger...
Imorn ska ja på badkalas! Albin ska på sitt första barnkalas och Uffe kunde inte följa med så jag får agera Albins pappa imorn :P Men det ska väl gå bra.. Lär bli ja som får bada med honom iaf, eftersom Lena vägrar :P TÖNT! :D Sen på kvällen ska jag och skrutt ut faktiskt :) Han fråga igår om jag ville gå ut med honom så varför inte. Kul att göra nått tillsammans för en gångs skull.. Tror han ska jobba lite när vi är på kalaset :) Bra det för vi behöver lite extra pengar just nu.. Är rätt knapert den här månaden :/ Jag har lite kvar från smörgåstårtorna ja gjorde och Jonas har väl lite kvar sen han hjälpte Henka.. Men mkt mer har vi inte.. Räcker till mat iaf. Hoppas ja.. :P

Nae nu måste ja fixa projektet som läraren vill ha in.. Önska mig lycka till!

Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0