Woot!

Nu är jag tillbaka igen :P Har ju inte skrivit sen jag kom hem från Rejmyre har jag för mig :P
Aja.. Dags att uppdatera lite då :)
För tillfället sitter jag vid min data och lyssnar på lite Sabaton, pratar med Jonas och väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan åka till Linköping och hämta Fia där.. Sen blir det att åka hem till henne o dricka lite kaffe och äta lite bullar :P

Igår spenderades början av dagen hemma, och efter att jag duschat, ätit lite och gosat med Albin åkte jag in till stan för att fika med Thina :D Satt på coffee house lr va fan det heter och fika ett par timmar :) Mkt trevligt! Efter det åkte vi hem till Matte och Dexter en sväng.. Och sen åkte jag o handla åt mamma och Emil, o sen blev det att åka hem o käka lite mat :)
Senare på kvällen va Lena, Uffe och Albin inne hos mig för Uffe ville köra lite Super Mario 3 nu när jag kopplat in vårat Super nintendo :p Men dom va tvungna att gå rätt tidigt eftersom Uffe skulle upp o jobba vid 5 imorse.. Så jag spela lite, sen kolla ja på tv och sen skulle ja sova.. Hann lagom lägga mig i sängen så börjar nån skriva som en idiot på msn till mig.. Men det va bara Ech så jag prata lite med honom :) Sen prata jag lite med Kelina och sen blev det äntligen dags o sova :P

Och idag har jag o Albin kollat lite på tv, käka lite med Lena innan hon åkte o hämta mamma, åkte bort till mormor o hämta lite gardiner till Jonas o sådär och nu sitter jag här som sagt...
Men ja ska väl försöka hitta på nått intressant att göra innan jag måste åka.. :)

På fredag blir det kräftskiva här hemma har jag hört.. Kommer tydligen rätt så mkt folk, men jag känner typ ingen :P Lr jo jag känner Jonas och familjen, men inga andra :P Men det blir nog trevligt :)

Ha det!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0