Usch och blä!

Är helt jävla död idag typ.. Kunde fan inte somna i natt så sista gången ja kolla på klockan va den 06.30 :S Och sen ringde klockan 10.00 :/ Men sen fick ja mess av Fia där hon fråga om ja ville komma vid 12 tiden så jag tänkte att då kan ja sova till 11.15 typ.. Trodde jag ja.. Klockan ringde o ja vakna 11.45... Så ja kom till Fia vid 12.15 :P Va ju bara en kvart sen :P Så nu har jag nyss kommit hem :) Har suttit o läst lite bloggar o sådär o nu ska ja väl lägga mig i soffan o typ dö ett tag så ja vaknar till o kan mysa lite med Albin sen :)
Tycker folk skriver lite dåligt i sina bloggar :P Så ni får ta o skärpa till er lite nu så man har nått o läsa ;)

Nahe men att vi kanske hörs lite senare om jag orkar ta mig tid att skriva nått...

Ha det!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0