Tråk..

1.Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jao

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Flera gånger

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
jaa du

4. Vad åt du senast?
En macka

5. Har du fått någon komplimang idag?
njae

6. Har du varit med i en rättegång?
Nepp

7. Är du polare med grannarna?
Hmm en fet gubbe som har köpt med sig en thailändska hem?! Känner gubben sen ja va liten :)

8. Vilka språk pratar din mamma?
 svenska

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige

10. Senaste piercingen?
Två hål i läppen...

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Typ inatt 

12. Gay?
NEJ

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Det har väl alla gjort?

14. Har du äggat någon?
Tror inte det..

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nae

16. Har du varit på stranden?
ja

17. Har du haft en stalker?
Nepp

18. Minns du dina/din musiklärares namn?
Jao tyvärr

19. Hur bra är din syn?
Rätt dålig

21. Har du varit på ett party?
Aldrig... eller jo.

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Jag är livrädd för hajar! Tror att dom finns i badkaret till o med.

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Men han är ju så liten!

24. Har du varit utomlands?
Jao

25. Har du sett din bästa vän naken?
Skulle tro så

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Mammas o pappas!

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Tror det

28. Var är dina syskon just nu?
Emil är nog i skolan o Lena är inne hos mamma!

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Det va den där dumma drömmen ja hade häromnatten!

30. Vem ringde dig senast?
Lena

31. Vilken tid gick du upp imorse?
13:25 typ

32. Vad ska du göra i helgen?
Inte den blekaste du

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Men din familj får väl ersättning för att dom står ut med dig?

34. När var du riktigt sjuk senast?
Jag är riktigt sjuk varje dag! I huvet

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Sångaren i Sabaton!!

36. Vad finns i din bakficka?
Har ingen bakficka på mina mysbyxor :P

37. Har du färglinser?
Har inga linser alls

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Satt o kolla igenom kort på datorn..

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Tar på mig kläderna så ja inte ska frys ihjäl

40. Vad ska du göra efter det här?
Jag har ingen aning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0