Soft dag :)

Har bara tagit det lugnt hela dan typ :) Lena och Albin sov ju hos mig i natt så jag va lite småtrött när jag vakna men det gick över rätt fort :)
Åkte med Lena, Uffe och Albin in till stan för att hämta min bil förut och när jag va på väg hem o satt o prata med Jonas i bilen såg jag Thina gå omkring på e22:an... Så jag sa till Jonas att ja skulle ringa upp honom, sen ringde jag Thina o fråga va hon styrde med :P Men hon hade varit o jobbat så hon hade precis gått av bussen :p Så fråga hon om ja skulle med hem till hennes mormor o dricka kaffe så ja vände, plocka upp henne och sen åkte vi dit o fika lite :D Så ja satt där ett par timmar och snacka lite skit :p Alltid lika trevligt :)
Sen åkte jag hem och skulle kolla på film med Lena o Uffe.. Och Albin satt o somna i mitt knä när vi kolla på tv :p Gullunge! :D Så idag blev det att se The Spiderwick Chronicles igen :) Och Lena gjorde banan med smält choklad i o så drack vi te o käka morötter o dip så nu har ja skitont i magen :p Tror jag åt lite mkt där borta :P hehe.. Men men, gott va det iaf :)
Nu ska ja se klart på P.S. I love you tänkte jag.. Börja se den förut.. Snyggot som spelar Spike i Buffy är ju med :D

Och imorn bitti ska jag åka till Sofia o fika lite innan hon börjar jobba.. Prata med henne förut o hon fråga om ja ville komma dit en sväng o det är ju alltid trevligt :) Sen har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Kanske borde ta tag i mitt hus lite grann? Orka det då :p
Resten av veckan har ja inte planerat ännu.. Nån dag ska jag ner till Viken och leka med Jonas vet jag iaf, men annars vet ja inte.. Ska träffa Cissie nån dag med och kolla på Gossip Girl ;) Men sen vet jag inte mer :P

Nae nu ska ja fortsätta med filmen :p

Ha det!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0