Snorunge!

Tjena påre! Det är två ord som jag aldrig använder :P
Onsdag idag då.. Ni kan ju gissa vad det betyder :P Ska till Wasa med Fia ikväll :) Ovanligt va? För vi är ju aldrig där.. Speciellt inte på onsdagar :p Ska hämta henne vid hennes jobb om en timme typ.. sen blir det att åka hem till henne o dricka sig lite :) Vet inte om vi skulle svänga förbi o kolla när Rollans band hade repning också :p Kanske kan bli kul :)
Och imorn ska jag in till stan och träffa Cissie också :D Mkt trevligt :)

Är så jävla förbannad på dig nu.. Jag trodde verkligen inte att du var en sån människa.. Fine att dina polare gör så, men inte du.. Jävla snorunge säger jag bara.... -.-

Aja, nu måste ja leta rätt på lite kläder så jag slipper gå ut med mysbyxor på mig.. :p
Fan ja måste ju tvätta snart också.. Finns ju ingenting jag kan ta på mig :/

Ha det!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0