Skitliv...

Dags och sova lite nu.. Har varit en väldigt lång jobbig dag, med mycket känslor.. Alldeles för mycket känslor för min smak.. Orkar inte tänka mer.. Fick prata av mig med Cissie förut i alla fall :) kändes mycket bra.. Har gjort lite planer för veckan o sådär :) Ja fyller ju år på torsdag tyvärr, och Cissie ville fira mig i helgen sa hon :) Inte för att det är så mkt o fira då.. Jag slipper helst hela födelsedagen.. Orka va trevlig mot allt folk när man mår skit innerst inne.. Men vem vet.. Det kanske blir en bra dag...
Snart dags att ta hem min bil också... Den ska bara besiktas först sen får jag åka ner o hämta den antar jag.. Känns lite jobbigt o så.. Skönt med en egen bil så du kan få tillbaka din.. Men det kommer bli lite tomt här uppe på parkeringen när båda dina bilar är borta... Är så van o se dom nu. Men sånt är livet..
Nae nu ska ja sova som sagt.. Ska tydligen på Roadtrip imorn med Sofia :p Kan va skönt att komma bort från huset ett tag o tänka på nått annat.. Ja eller försöka tänka på nått annat.. Till o med stället vi ska till påminner om dig.. Första och enda gången jag varit där va med dig... Usch.. Orkar inte.. Men jag hoppas på att det blir en bra dag imorn...
Får se vilken dag ja o Cissie ska ses också :) Har planerat en hel dag :)) Och i helgen blir det lite party bestämde vi också :) Ska ha en liten girls night out bara vi två :D Sa bli nice :)

Ha det........

/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0