Nae

Uppdatering av veckan.. Behövs det? Kul med fredag då... Inte....
Började kännas bättre.. Sen försvann det på två sekunder..
Födelsedag... Började bra.. Slutade skit.. Som vanligt...
Fredag... Började skit.. Kommer fortsätta vara skit.. Slutar skit... Känner det påmig redan nu.. Kunde inte sova i natt.. Hade så jävla ont i magen.. Somnade till några minuter.. Drömde bara massa mardrömmar om dig.. Vaknade upp igen o undra vart fan ja va och va allt handla om.. Somna till igen.. Mardrömmar... Vakna.. Somna.. Mardrömmar... Vakna.. Kunde inte somna igen... klockan ringde... Upp ur sängen in till mamma för att göra mig i ordning... Börja gråta när ja skulle äta frukost.. Åkte till arbestförmedlingen.. Fick skit för att ja kom tre minuter försent.. Sitta där o lyssna på hennes skitsnack.. Gå tillbaka till bilen.. Ville ringa dig o berätta om min skit morgon, men kom på att jag inte får prata med dig.. Började må mer o mer dåligt... Åkte hem och nu sitter ja här o mår skit........

Ska in till mamma nu... Fortf skit ont i magen...
Jag hatar detta skitliv!

Somna i mammas säng.. Är fortf helt slut.. Men kan inte sova mer nu. Bara pappa hemma så det finns inget att göra heller. Kvällens planer blev iaf inställda så det blir ännu en kväll ensam i mitt hus.. Men jag är van nu.. Förstår ju att du var tvungen att ställa in :) Hade jag också gjort..
Men frågan är ju vad ja ska göra istället?... ja har ingen aning.. får väl lägga mig o sova bort hela dan o kvällen.. Men då kommer nån kommain i huset o skrika på mig att ja inte kan sova hela tiden typ... Usch.. orkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0