Myspys :)

Precis kommit hem från Norrköping.. Har suttit o kollat på film o käkat med Robin o Vanessa :) Mkt trevlgt.. Även om den sista va en skräckfilm o handla ommassa speglar o det första ja gjorde när ja kom hem va att kolla i min spegel :P Men den va rätt bra tycker jag :) Så det blidde Mirrors och Never back down :) Bra filmer.. Och maten ska vi inte prata om! Tack Vanessa :P Lit starkt men gott som fan.. Sen snodde jag Robins te också :p Ta inte fram så mkt te när ja är i närheten för alla som känner mig vet att jag älskar te o kan dricka ihjäl mig på det :p

Aja.. Det var en trevlig kväll iaf :)
Som itne börja så bra för min del :P The old me is back! Glömde tanka så bilen dog vid karstorp xD Men jag skyller fortf på att bensinmätaren inte funkar :P För det gör den ju faktiskt inte! :(
Så jag satt där i bilen i typ 40 minuter o vänta på att pappa skulle komma o rädda mig :p Passa på att ringa Jonas o fråga om ja fick låna av pengar av honom också.. Känns inte sådär jätte bra o fråga honom men han är snäll o säger ja iaf :) Så imorn får han betala min kryssning :p

Ska lägga in alla kort från dopet på datorn nu tänkte jag :) Får se om det finns några bra...
Och imorn kanske jag ska träffa Fia om hon har tid :) sen vet i fan va som händer i veckan :p

Mitt tangentbord börjar gå sönder -.- Mellanslag funkar bara ibland o vissa knappar vill inte funka :( Jävla skit säger jag bara... Orka köpa ett nytt liksom.. Det här är fan inte speciellt gammalt....

nae nu är det typ sovdags snart...

Natti :)

/Trin


Du är lite söt tycker jag :)





Jag myser lite med Albin efter dopet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0