Måndag :)

Jaha ja då var det måndag igen då :) Fan vad veckorna går fort :/ Fast det är iofs rätt så bra för det betyder ju att det är december snart och det vill vi ju så vi kan åka ner till Göteborg :D Sen finns det ju mindre roliga saker med December också tyvärr.. Typ den 8:e är det tre år sen som Andreas dog :'( Fan va tiden har gått fort :( Han är fortf mkt mkt saknad här :( usch... Nae nu pratar vi om nått annat..

måste ta o besikta om min bil snart också.. Så jag ska be pappa fixa det till mig :)
Prata lite med Fia nyss :) Hon ville att vi skulle åka till Motala o kolla på en soffa hon vill ha så det blir väl på söndag skulle jag tro :)
Och onsdag tror jag att vi skulle börja köra ner lite saker till lägenheten :p
Annars har jag ingen aning om hur veckan ser ut faktiskt..
Tror jag börjar bli förkyd -.- Fyyyy.. Jag som hatar o va sjuk... Men det går väl över hoppas jag :)

Nae nu ska jag ta o hitta på nått vettigt att göra. Alltså typ bara byta hus :P Ska se o Lena o Albin är inne hos mamma så har ja nått att göra iaf :p


Snart blir det att åka in till stan :) Ska sola, kolla på fil o käka lite :) Mys! Ska bara hoppa in i duschen en snabbis först!
Har gosat massor med gulle Albin idag också :D Har fått massa pussar o slem på mig :p sötkorv <3
nae nu har ja inte tid med det här mer!

/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0