Måndag igen..

Fan va fort veckorna går nu för tiden :( Alldeles för fort ibland tycker jag.. Men men det är väl så det ska va antar jag!
Dopet snart då.. Har typ fem smörgåstårtor jag måste göra den här veckan :/  Blir lite extra pengar men så jävla jobbit o göra alla bara :( Aja...
Idag har ja väl inte gjort speciellt mkt faktiskt.. Va inne i Sörping en sväng förut o lämna lite post till Jonas o sen åkte ja hem igen för han hade bråttom ner till jobbet... :p
Har lekt lite med Albin.. Klippte Lena o färga hennes hår men hon blev inte nöjd med sin nya hårfärg :P Konstigt! Haha ja o pappa höll på o garva ihjäl oss åt henne när vi såg hur det blev.. xD  Men det blir nog bättre tror jag :)
Har nyss käkat paj som mamma hade gjort o sen ska j bort till Lena o käka typ kyckling bitar eller nått :) För Uffe skulle jobba natt så hon ville inte sitta där själv hela kvällen :p
Och imorn kommer Fia hit vid tolv tiden typ.. Ska fortsätta städa lite då...

Nae nu ska ja ta o hitta på nått o göra innan ja går till Lena...

Ha det!


Jag försöker hela tiden o det börjar kännas lite bättre nu faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0