Lyckat :)

Jepp det va en lyckad onsdagkväll faktiskt :D Iaf för min del :) Va på mkt bra humör heeeela kvällen o är fortf det :p Sånt tycker vi om!
Sen att ja o Jimmy va uppe till 09.40 imorse är ju en annan femma.. :/ Lite trött nu men det går väl över hoppas jag :)
Usch, har så jävla mkt saker att göra imorn.. Ska stå o göra massa smörgåstårtor helt själv typ.. Mamma kanske hjälper till lite grann, men hon har så mkt annat att fixa innan lördag.. + att prästen kommer imorn bitti.. Dubell Amen! xD
Nahe om man skulle ta o byta kläder o gå in o käka nått kanske? Ska ju te föredetta Svärföräldrarna om ett tag :D Wiiie!
Ska bli kul o träffa dom faktiskt :) Saknar ju dom :( Saknar ju hela den familjen jue :(

Aja....

Ha det :)


Har nyss varit borta o lekt med Albin lite så Lena kunde städa :) Han spydde på mig till slut :p Tror inte han tyckte det va lika kul o leka som ja tyckte :P Men men, efter att han kräkts på mig så satt han o skratta iaf :) Vad gör man inte för att få små barn o skratta :p
Drack lite te o käka mackor med Lena också :D Mkt gott.. Sen hitta ja en barnkanal på tv:n o dom visa katten Gustav o det har inte ja sett sen ja va liten.. Och jag kom fram till att kattens ägare ser ut som David Hasselhoff xD Så jävla ful!

Jaja.. Nu har ja inte tid med det här mer!


Nu är det snart sovdags :) Är riktigt jävöa övertrött idag :/ Satt o lekte mongo vid köksbordet förut så mamma fundera på att ringa efter en läkare åt mig xD... Eller lekte o lekte.. Jag antar att jag va mig själv bara :P Sen klaga mamma på att jag prata alldeles för mkt :( Det brukar va tvärtom.. Folk brukar klaga på att jag pratar alldeles för lite, men inte ikväll inte.. Nae då sa dom åt mig att va tyst istället... Dumma dom! :)

Säger bara grattis till dig Fia :D Jag med skulle vilja ha en egen lägenhet.. Hon fick reda på nu ikväll att hon fick en lägenhet hon va o kolla på igår o hon kan flytta in redan på onsdag! Skapligt fort det gick då :D Så på onsdag blir det att va flytthjälp :p Lova att hon skulle få låna våran släpkärra, så jag ska fan tvinga henne o ge mig typ tio liter kaffe efteråt :P

Va ju i stan hos Jonas mamma förut :) Mkt trevligt faktiskt :) Sen åkte vi bort till hans syrra Inger o fika med henne, och så va Carro o hennes ungar där också :D Så jag fick träffa typ alla mina favoriter :) Bara Lina som itne va där :( Och hon hade bakat massa biskvier o andra kakor till dopet på lördag :D Mums! Sen fick ja en födelsedags present av Carro o dom också :) Jag som trodde att dom hade glömt bort mig, men det hade dom inte som tur var :D Hon hade bara tappat bort mitt nummer :( Men men, det var riktigt kul att träffa dom igen iaf :) Jag ska tvinga Jonas att åka ut med mig till dom nån dag :) Så jag får gosa med alla gulliga djuren o så kanske ja ska passa på att rida lite för en gångs skull också.. Har fan inte ridit sen förra hösten typ :/ Och det är ju as kul jue :)

jaja.. nu ska jag gå o göra mig iordning för sängen :D

Natti natti :D:D:D

Kommentarer
Postat av: dex

hur gammal är fia?

2008-09-26 @ 04:33:05
Postat av: Trin

Lika gammal som mig! Dårå?

2008-09-26 @ 11:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0