Lite bättre :)

Har precis kommit hem från Cissie :) har kollat på massa Gossip Girl o suttit ute o pratat lite.. Va väldigt skönt att träffa henne o prata o bara va helt enkelt.. Tur att du finns gumman :)

Det är så mycket som bara snurrar omkring just nu.. Så många frågor, men inte ett enda svar.. Blir galen snart.. Eller det är jag nog redan tyvärr... Hur ska man göra för att förstå? För att kunna gå vidare? Jag vet inte svaret på dom frågorna iaf.. Inte på alla andra frågor heller för den delen...

En dag kvar innan man måste va trevlig o glad mot folk då.. Vill verkligen inte.. Vill inte fira min födelsedag.. Varför bry sig om den liksom? Jag gör det inte iaf.. Så ja förstår inte varför nån annan heller skulle göra det.. Men men..

Ska man göra nu då? Har ingenting att göra.. Ingen är hemma heller.. Och jag vill inte heller va hemma.. Vill bara åka bort.. Men det ska jag göra snart. Ska börja packa i slutet av veckan tror jag sen åker jag.. Och ja har ingen aning om när jag kommer hem igen.. Kanske blir bättre då :)


/Trin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0