Kräftskiva :)

Nu har man väl vaknat till från igår iaf.. :p Kräftskiva här hemma, och det var mkt trevligt! Pappas jobbarkompisar va här o så, och Lasse och nån mer kom hit, och Sofia va här ett tag med, och sen kom Jonas hit efter jobbet också :D
Min pappa va lite full tror jag för han stod och dansa på verandan :p Och jag höll på att skämmas ihjäl :p Och Jonas skulle äta upp varenda kräfta han såg typ :p Helt galen va han...
Pappa, Jonas, Emil och Jimmy låg och brottades på studsmattan :O Såg väldigt roligt ut faktiskt :p Och Jonas sprang omkring med en thailändare hängades på ryggen xD En riktigt kul kväll var det iaf :) Ska se om det finns lite kort jag kan lägga upp sen :p
Tyvärr åkte folket hem rätt tidigt men Jonas, Pappa och Emil fortsatte iaf, och jag satt där och typ halvsov under tiden :P
Sen drog Emil in till Sörping med sina polare som kom hit och jag och Jonas gick in till mig och sov :)
Och idag har vi inte gjort så mkt faktiskt.. Jag och Jonas låg i soffan och kolla på Hellride innan han och pappa åkte ner till Viken för att laga min bil :)

Jag, Lena och Albin skjutsa in Uffe till stan förut också för han skulle på fest, så vi har nyss suttit och ätit lite mat med mammis :)
Ikväll har jag ingen aning om vad fan jag ska göra, men nått kanske jag hittar på iaf.. Om jag orkar.. Annars blir det väl att lägga sig i soffan och kolla på nån film.. Fick lite filmer av Jonas förut som jag ska kolla på tänkte jag :)

Nu ska ja bort till Lena och Albin :)

Hörs!

Puss <3




Saknar dig väldigt mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0