Jävla lång efterfest...

Ja kom väl hem för en halvtimme sen typ.. Då sluta efterfesten :/ Eller för mig sluta den för ett antal timmar sen men dom andra fortsatte dricka :P Jag lyckades iaf somna i soffan i typ 3 timmar sen vakna ja av att nån stod o klappa mig på kinden i typ 5 minuter.. :O 
Sen skulle ja sova lite till tänkte ja men då kom Matte o skrek på mig att ja va tvungen att gå upp o va social :p Och Vanessa lekte kurragömma i sovrummet o ingen hitta henne :p Förutom jag då, fast jag visste ju iofs redan vart hon var :p men men.. Är lite sådär småtrött nu faktiskt.. Funderar på att sova ett par timmar innan ja åker in o träffar Fia sen :) Annars kommer ja va helt död hela dan.. Och det räckte väl med att ja va det igår!? Väldigt kul att ha dop o sen gå på barnkalas med skrikiga barn när man är så bakis så man knappt inte vet vad man heter  :( Men ja va ju inte den enda som va bakis på dopet igår iaf :P Jonas o Macke va inte så dåliga dom heller :P

Nae men sova sig lite nu då :) Hörs sen :P


Nae nu är det sovdags för mig känner jag :) Albin låg i mitt knä o somna inne hos mamma o pappa nyss :) Sötunge! Jag med vill va sådär liten igen :p Slipper göra nånting själv jue :p

Jag, Fia o Johanna va o kolla på Fias nya lägenhet förut :D Så jävla mysig.. O lägenheten mitt emot blir ledig om tre månader :P Den vill ja ha! Så om Johanna kan fixa jobbet åt mig som hon visste om så kan ja faktiskt flytta dit :p Skulle ju va riktgit nice faktiskt :)
Sen åkte ja o Fia hem till henne o käka lite smörgåstårta som blev kvar från dopet igår :D Mkt gott faktiskt :)
Och nu har ja suttit o kollat på Taxi med familjen :p och druckit massa te :p
Så nu är de dags att sova sig lite :) Risken finns att ja somnar när jag går ner till sovrummet men hoppas på att hinna fram till sängen innan ja däckar :p Blir så hårt om man ska sova i trappen liksom :/
Nae men nu yrar jag bara så vi säger så för idag :)

Ha det...

/Trin

Kommentarer
Postat av: sessa

så mycket leke ja inte...bara lite ju.. det bästa var väl ändå när jag sov på golvet...

2008-10-04 @ 19:18:54
URL: http://varning webbolgg
Postat av: Anonym

Haha jaa golvet va ju en bra idé :p

2008-10-04 @ 23:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0