Jaha ja

INFO :
Namn: Catrine
Födelsedag: 18 September

Hemstad: Söderköping
Ögonfärg: Grå/blå/gröna
Hårfärg: Brunt  o svart

Längd: 163 cm
Höger/Vänsterhänt: Höger

Värsta vana: Stänga av väckarklockan typ 1000 gånger innan ja går upp :p

Stjärntecken: Jungfru
Sko-stlk: 39/40
Är dina föräldrar skilda: Nope :)

Kär? JA

Skor idag: Mina vita skate skor som vanligt
Din svaghet: Är alldeles för snäll

Dina rädslor: Finns mkt ja är rädd för

Mål för det här året: Överleva?

Mest använda fras på msn: Jaha ja..
Det första du tänker på när du vaknar: Fy faan..

Dina bästa kännetecken: Jaa du

När går du och lägger dig: När jag inte orkar va vaken längre ^^
Mest saknade minne: När ja mådde bra?


Du?

Svär: Absolut
Sjunger bra: Absolut... INTE!
Duschar dagligen: För det mesta

Tycker att du är attraktiv: Inte det minsta! 

Kommer överens med dina föräldrar: Klart ja gör :D
Gillar åska: Så länge ja inte är helt ensam

Spelar något instrument: Nej för fan
Äger en iPod: Nae
Går till kyrkan: Inte om jag inte måste

Sover med gosedjur: Ibland med min lilla tiger :p
För dagbok: När ja orkar vilket inte händer så ofta
Dansar i regn: Ja jag kör regndansen varje dag
Sjunger i duschen: Näe


Senast du:

Skrattade: Förut när jag stod i Sofias hall..
Grät: Igår
Filmen du såg: På spaning med Bridget Jones

Tuggade tuggumi: Ingen aning
Drog ett skämt: Det va nog förut när ja mobba Göran hemma hos Fia
Sång du sjöng: Det va nog en sång med Arvingarna som ja o Fia sjöng på förut :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0