haha

Gick in på min lunar nyss och hade fått ett mkt intressant lunar mejl av en 19-årig tjej..

Tjohoo!!
Har förstått att du varit lite nyfiken på vem ja e o vad jag gör med jonas ( kanske till och med lite sur ? hm..) .. jaja, .. visst, vi har träffats, umgåtts ytters lite .. men mer än så är det inte! Och du, du kunde bara frågat mig! Jag e inte så jätte hemsk faktiskt ..
Men till de här med jonas, han e en jättego kille, verkligen, men .. nej, jag kan inte säga att jag tycker om honom, inte på det sättet.. så du vet det, tänker inte och kommer inte stå i vägen för er på något sätt och vis .. ! ! .. så de e lugnt ..

men nästa gång du vill veta något eller de e nåt annat, snälla .. ta det med mig .. allt blir så mycke bättre då ;P

haha och förresten.. vad var det om att jag skulle vara hans nya tjej ? vem hade sagt de ?

Ajja, ha de bra tjejen !


Hmm vad ska man säga liksom? Mycket skit ska man få läsa innan man dör :p
men jag vet mycket väl vem som har sagt alla saker till henne så jag ska ta upp det med den personen i fråga :)
Tyckte det bara va lite kul att folk fortf skickar konstiga mejl på lunar.. Jag menar, går dom på högstadiet lr?
Jag känner ju inte ens människan så varför ska hon sitta o mejla mig om skumma saker...? Aja det blir nog bra det där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0