Grattis mamma :D

Blir att fira mammis idag iaf :D
Förstår inte vad ja gör uppe nu :p Klockan är bara 10.23 o det är alldeles för tidigt för mig.. min hjärna funkar inte som den ska den här tiden på dygnet ^^ Men det är bara fortsätta va vaken för ja lova attfölja med till stan.. Men det kanske kan bli kul?! Så länge det inte börjar ösregna! Usch...
Ont i huvet har ja också.. Och överallt annat med för den delen...
Blir en hemma kväll idag skulle jag tro.. har inte kommit på nått att göra än.. Men det kan ju kanske va skönt det också?
Aja... Vi ska väl åka snart antar jag...

Ha det.....

Nu har vi kommit hem från stan igen :) Är helt slut i kroppen.. Träffade gamla svärmor o svärfar inne på ÖB också :D Dom blev mkt glada att ses o ännu gladare när ja gick o hämta Albin :p Så vi bestämde att dom ska komma hit nån dag o hälsa på :) Ska bli kul för det är väldigt länge sen ja träffa dom nu.. Saknar ju din familj jue :(
Albin spydde rakt ner i mitt linne förut :S Och telefonen ringde samtidigt så det gick inte så jätte bra att svara samtidigt som ja skulle torka :P Men men...
Nae nu ska ja in o käka lite smörgåstårta innan hela är slut :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0