Fy fan

Ångrade mig.. Radera det ja skrev innan.. Vill inte va som du så nu skriver ja om det här :) Du få va så falsk som du vill men jag tänker inte ta åt mig mer nu.. Jag har ingen ork för det längre.. Så du kan fortsätta bete dig som en fjortis, men jag bryr mig inte längre..
Från och med nu tänker jag inte bry mig om nånting du säger eller skriver till mig.. Jag ska lägga allt det där bakom mig och fokusera på mig själv och försöka må så bra jag bara kan :)
Så det så!

Fia va här idag.. Vi skulle städat men vi följde med Lena, Uffe o Albin på loppis i Linköping istället :P Får städa en annan dag helt enkelt :)
Imorn vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt.. Orkar inte planera nått... Torsdag vet ja inte heller... Fredag ska ja iaf göra smörgåstårtor till 48 personer :/ Plus att prästen kommer hit vid 10.30 och då ska vi gå igenom dopet o så :) Och sen på kvällen kanske ja o Fia ska till Eskilstuna.. Har inte bestämt nått än, men det lutar däråt iaf :)
Lördag blir det som sagt dop på dagen :) Och på kvällen vet ja inte.. Lite fest kanske ;) Om jag orkar, har lust och hittar nånstans o va :P

Men nu är det dags att sova iaf.. Försöka tänka på nått kul istället för allt tråkigt skit som händer hela tiden..

Aja... Ha det...

Kunde verkligen inte somna.. Så mkt tankar som bara snurrar runt.. Så mkt elaka saker du sagt till mig som ja inte kan glömma.. Så många minnen som bara ploppa upp när ja skulle sova.. Orkar inte.. Ska gå ner o försöka lägga mig igen o hoppas på att jag somnar.. Kan inte va vaken längre.. Är ju as trött men kan bara inte somna..
Så tomt..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0