fitta

det va en bra dag tills du ringde o skällde på mig!! tack för det................
kul födelsedag!!

Nu orkar ja inte med det här mer.. Får bara massa jävla skit hela tiden.. Man får inte ens vara glad på sin födelsedag.. Sa ju att det inte var värt att fira för att det skulle bara bli skit av allting... Alla kan bara dra åt helvete tycker jag!!
Ingenting blir bättre.. Allt blir bara sämre o sämre hela tiden.. Ska an verkligen behöva gå omkring och må dåligt oha ont i magen hela dagarna? och gå med tårarna som bränner bakom ögonlocken hela tiden men man vill inte gråta inför folk för man vill inte visa sig svag och man vill inte att folk ska se att man mår dåligt... Det här har pågått alldeles för länge nu och min kropp och mitt hjärta säger ifrån nu! Nu finns det inte plats för mer.. Men vad gör man åt saken då? Inte ett jävla skit.. Finns inget man kan göra...

Hela världen är cp och jag hatar er allihopa!

Kommentarer
Postat av: DOLLYOFSWEDEN

:( GRATTIS PÅ DIN DAG :) skit i det samtalet.. pöss

2008-09-18 @ 23:12:37
URL: http://missdolly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis i alla fall...Kram

2008-09-18 @ 23:15:31
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg dina åsikter och tankar i ngt av mina inlägg!

Jag skriver så personligt jag bara kan och eftersom jag vill bättra skrivandet behöver jag din hjälp :)

2008-09-18 @ 23:18:27
URL: http://honkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0