Far i frid!

Far i frid o gud vare med mig o allt va fan det heter :P Nu har prästen nyss varit här.. Han var ju riktigt rolig faktiskt :p Satt o yra massor o skämta hela tiden :P Rolig gubbe det där... Jaha ja, då har Albin fått ett namn till då helt plötsligt.. Jäkla Lena skrev dit ett extra namn utan o säga nått till oss :P Så nu ska han heta Albin Rocky Ulf Joel :) Nu fick Emil som han ville :p Det blidde Rocky till slut ;)
Ska snart åka till Willys o köpa det sista till smörgåstårtorna :/ Har fem stycken ja ska göra :S Kommer ju va helt jävla död sen.. Skulle gått upp vid 9 imorse o börjat lite tänkte ja men när klockan ringde va den 10 så ja försov mig visst en timme :P Lite seg i huvet idag bara...
Får se om det blir lite utgång ikväll då kanske :) Hoppas på att ja orkar det...
Johanna ville ju att jag skulle komma till stan också för hon ville ta massa kort på mis.. Hmm.. Aja får se om det hinns med det också :) Det är väl ingenting att ta kort på mig heller :/ Jaja.. Det blir nog bra det där...

Nu har jag absolut inte tid att sitta här längre...

Men som sagt... Far i frid som min mamma skulle ha sagt :P


Nae nu är jag helt död... Har gjort 5 tårtor på 3.5 timmar.. 1 brukar ta typ 1.5 timmar o göra i vanliga fall :/ Så ja har stressat på rätt rejält och nu kan ja typ inte stå längre... Tror ryggen gick av :( Och inte har ja ätit nått idag heller :S
Aja.. Jag överlever väl :)

Har inte bestämt hur min kväll blir än iaf... Vill gå ut men orkar jag?!  Vet ju inte..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0