.

Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag fick sova i min säng :p

Vad gjorde du kl 8 i morse? Ehh sov.


Vad gjorde du för 15 minuter sedan?. Satt på golvet framför datorn


Det sista du sa högt? Prata nyss med mig själv men ja sa bara ehhh...


Vad har du druckit idag? Saft och te :P


Vad var det senaste du åt? Makaroner borta hos Lena


Vad var det senaste du köpte? Cigg


Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun


Vad är det för väder hos dig just nu? Kallt!


Godaste glass-smaken? Vanilj o jordgubbsglass!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja..


Sover du tungt? Om jag är tillräckligt trött eller full så ja.. annars nej


Drömmer du mycket? Det händer..


Mardrömmar? Ibland tyvärr..


Det första du tänker på en "bra" morgon? Sova!


Det första du tänker på en "dålig" morgon? Sova!


Vilket ämne är roligast i skolan? Går inte i skolan!


Trivs du med ditt jobb? Jobb?


Favoritklädsel? Mina mysbyxor :p


Favoritlåt just nu? Still Counting - Volbeat


Vad ser du om du tittar åt höger? Väldigt väldigt mkt.


Vad gör dig glad just nu? Skulle nog va Albin :)


Vad ska du göra härnäst? Sova


Höger- eller vänsterhänt:  Höger


Humör just nu:  Trött o irriterad


Favoritgodis:  Alkohol?


Kläder just nu:  Mina myskläder :p


Musik just nu:  hmm.... Arvingarna.. host host...


Sommarplaner:  Sommar? Det är ju fan snart vinter!


Hur många kuddar sover du med:  två


Spelar du nåt instrument: Nej för fan


Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska


Vem är viktigast för dig: Albin!


Bio eller promenad: Jaa du..


Är du kittlig: Mjoo.


Snarkar du: Absolut. inte!


Stjärntecken: Jungfru


Äckligaste insekten: Typ alla


Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Jag vill va osynlig! och tankeläsare såklart :P


Vad vill du jobba som? Jobba? orka det då..


Stökigt eller välstädat? Det är alltid stökigt hos mig :p


Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig i livet

Gillar du att sjunga? Bara jag är ensam så

Anser du att du är stark? Nepp


Vad gör du om du får hicka? Hickar?

Vad längtar du mest efter just nu? Min säng! Och nån sötnos som kan hålla mig sällskap när ja ska sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0