En bra början..

Jag o Fia har storstädat i mitt hus idag.. Det är en bra början på det iaf :) Hann ju absolut inte klart med allt men resten ska vi göra på måndag bestämde vi..För resten av veckan är fullbokad.. Imorn blir det stan o träffa Cissie :D Torsdag är min födelsedag :S Fredag blir det party med Cissie :) Och på lördag har Miia födelsedagsfst + att mamma fyller år :) och på söndag är ja nog död... :P
Har packat ner massa av Jonas saker idag också.. Tror vi har fyllt två kartonger o två påsar med grejer och det är fortf skit mkt grejer kvar.. Hela skåpet ovanför trappen är typ fullt med Jonas saker... :( Men men det får bli en annan gång.. Är svårt o packa ner allting för det finns så mkt minnen med alla saker... Hitta massa små brev o lappar som Jonas o ja har skrivit till varandra.. Och då blir man ju inte mindre ledsen när man läser det... :(  Sen hitta ja den allra första ringen Jonas köpte till mig :p Vi hade väl varit tillsammans i en vecka typ o va på Willys o han köpte den i en 5kronors automat  :P Den a grön med en häxa på xD Väldigt fin :p Sen hitta ja dom andra två ringarna som ja inte kan ha... Förlovningsringen o en med ett hjärta fullt med diamanter :/ Har ju iaf en ring som ja fick av honom för 2 år sen å mig :) Den tar ja aldrig av mig :)

Nu ska ja bort till Lena o dom o kolla på film.. Albin va nyss här inne o tjöt lite i mitt öra :P Han va lite hungrig o trött så ska bort o gosa med han innan han somnar :)

Ha det....


Mosters lilla pluttis på kräftskiva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0