Ajaj..

Usch jag har skitont i magen idag :( Har haft det sen jag kom hem inatt.. :/ Inget kul alls.. Men det är bara att stå ut :)
Har nyss pratat lite med Jonas :p Så han ska ge mig lite pengar sen :p Sen är jag klar med den saken iaf :)
Annars då? Livet rullar på som vanligt skulle jag tro.. Mår riktigt bra faktiskt :) Skulle nästan kunna säga att jag är lycklig ;)
Allt känns faktiskt riktigt bra just nu :D

Nae om man kanske skulle ta o värma en vetekudde och lägga på magen där det gör ont.. Jag säger som ja sa till Jonas: Det gör ont där blindtarmen sitter fast på andra sidan :P Mina förklaringar är riktigt bra ibland tycker jag :p
Men nu måste jag faktiskt klaga lite! Mina cigg är slut!! Och jag har inte fått mina pengar av Uffe än så jag kan itne köpa några nya :'( Vad gör man liksom? Aja det löser sig nog det med :)

Nahe om man skulle ta o mata fiskarna lite kanske? Har hört att dom behöver mat varje dag.. Det är ju jobbigt :p Nae måste mata dom så dom växer till sig så jag kan få min haj av pappa :D

Hörs senare då kanske....

/Trin





Uffe, Lena, Marcus (mitt nya ragg enligt mamma), Albin, Ja och Emil :)




Sådär ja.. Har precis kommit hem från Fia.. Va lite sådr klantig som bara jag kan va när ja skulle åka hem :p Men det syntes inget så det gjorde inget :p Tänker inte ens säga vad jag gjorde för det är så typiskt mig!
Ska hjälpa Fia att packa mssor imorn eftermiddag.. :) Ska bli riktigt kul.. Förhoppningsvis har hon flyttat in till helgen och jag är tydligen den första som ska sova hos henne har hon o hennes mamma bestämt :P Men jag sa ju det till Fia häromdan att ena garderoben i sovrummet är ju lagom till mig :p Så där tänker jag flytta in :)

Kanske skulle ta och gå in till mamma o dom o va lite social... Lovade Emil att jag ska ta ut min byrå ikväll också.. Lycka till att jag ska kunna bära den själv då knäppo unge.. Jag skulle inte orka lyfta ena sidan jue :(

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0