23..

Grattis till mig då :D Blir hela 23 år idag :p Inte specielltmkt att fira men iaf :p Ska ja fira att ja får komma in på Harrys o kolla på alla gamla äckel gubbar lr? :P Njae.. Inte riktigt min grej det där :)
Jag o mamma har precis gjort två stora smörgåstårtor :) Ja hade Albin i bärselen på magen så han hjälpte ju till också :p Han va så duktig så.. Men det va tydligen rätt tröttsamt för han somna sen när dom va klara :P Så nu ligger sötkorven o sover i sin vagn :)
Ska ta o ställa in den rena disken i skåpen nu tänkte jag :) Får ju främmane imorn så måste ju göra lite fint i mitt hus innan Cissie kommer :)
Har ingen aning om vilka som kommer hit sen.. Men några kommer väl iaf :) Jonas skulle komma ner efter jobbet för ja antar att han vill ha smörgåstårta :p

Men som sagt.. Ha en bra dag allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0