Valdemarsvik.

Jao sitter nere i Viken fortf.. :p Åkte ner i tisdags kväll så igår städa jag hela Jonas lägenhet och så :)
Sen när han slutat så åkte vi ner till hans jobb o skulle fixa med min bil... Det var nog en rätt rolig syn o se mig stå och ta bort framdäcken på min bil :p Hmm, ofta man mekar bil med kjol o stövlar på sig xD Men vadå, Jonas sa aldrig att jag skulle meka så :p
När bilen va klar så åkte vi hem till Jonas och laga mat :D Och jag gjorde en kladdkaka :p Sen blev det massa One Tree Hill också :)

Jonas hade nyss lunch så han va hemma en sväng o käka lite men nu har han åkt tillbaka till jobbet igen.. Så nu sitter jag här helt ensam tills han slutar.. Vid typ 16.20 tror ja det är.. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på under tiden... Diska lite ska jag göra iaf.. Ser ju ut som fan efter vår matlagning igår xD

Det första ja gjorde imorse när ja skulle upp va ju att ha ner heeeela gardinstången i sovrummet xD Haha men det va ju inte mitt fel :p
Nahe om man skulle ta tag i lägenheten lite nu då.. Så man blir klar nån gång :)

Sådär ja. Nu har jag diskat.. IGEN! Diska ju fan allting igår jue.. Men men.. Lär ju få diska sen igen :p Ska tvätta Jonas jobbarkläder idag också.. Om han kan förklara nån gång hur hans tvättmaskin funkar.. Den vanliga tvätten kan ja ju tvätta utan problem det är bara arbetskläderna han måste förklara hur ja ska göra med :p
Jaja det löser sig nog :)

Förtillfället sitter ja bara här o tar det lite lugnt.. Antar att jag ska börja med maten snart.. Tror han skulle ha potatisgratäng idag.. Så det är väl bara sätta igång med den när som helst så den är klar när han kommer hem...
Fy fan, jag känner mig som en jävla hemmafru när jag är här nere :P Men han får ju färdiglagad mat så fort han kommer hem från jobbet iaf.. Plus att han får lägenheten städad så han klagar nog inte iaf :p

Men som sagt.. Nu ska jag försöka fixa tvätten och sen blir det att laga maten.. Ska bara dricka lite kaffe och röka först :p
Kanske skriver lite mer sen! :)

/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0