två gamla tanter!

Jao ja o Fia är som två gamla tanter efter igår :p Ingen av oss kunde röra armarna typ :p O ja skulle stå på en pall jävel o skruva upp rullgardiner o grejer.. För det första kom ja knppt upp o för det andra fick ja typ inte upp armarna men det gick bra ändå :)
Börjar bli riktigt nice i lägenheten nu iaf :D Så förhoppningsvis har hon flyttat in till helgen :) Vi är väl typ klara med köket så nu är det bara att börja med sovrummet o vardagsrummet.. Har lovat att hjälpa till o köra ner sängen o grejer i veckan :) Seni helgen nåndag kanske vi ska grilla lite där o sitta o mysa hemma hos henne :) Är ju så jävla panka nu så vi har inte råd att gå ut lr nånting :(

Annars händer det inte så mkt faktiskt.. Är fortf sjuk... Tyvärr.. Och jag har lyckats smitta Jonas också :p Stackarn kan ju knappt prata :(
Får se va som händer i veckan också.. Ska försöka träffa Cissie nån dag :) Måste bli lite friskare först bara.. Jag hatar verkligen att va sjuk :(

Nae nu ska jag lägga in lite kort på Fias lägenhet på datorn o sen ska jag krypa ner i sängen med lite vetekuddar o kolla på Scrubs :p Hade ju planerat att använda min värmedyna igår, men när ja skulle lägga den i sängen upptäckte ja att sladden va borta :/ Vet att jag o Jonas la den på nått bra ställe när vi flytta ner sängen men jag kan fan inte hitta den nu när jag behvöer den :( Som vanligt när det gäller mig.. Den kommer väl säkert fram till sommarn typ :p

Aja.. Natti natt :)


/Trin




Emil ville inte dela med sig av sina chips så Albin blev lite ledsen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0