Trött o seg

Kanske ska uppdatera lite granna... Har ju inte hänt så mkt men iaf...
Åkte ner till Jonas i onsdags eftermiddag och umgicks lite :) Kolla på lite film o städa lite o så åt sjuklingen :) Sen drack vi lite öl o cider o kolla på tv :p
Sen igår på förmiddagen så åkte jag hem från Jonas och hjälpte Fia lite grann i lägenheten igen :)
Åkte ut till Thomas och hämta Fias köksbord o två stolar till :) Sen åkte ja hem med släpkärran och hämta lite av mina saker o sen åkte jag tbx te Fia o så kolla vi på lite tv o käka o så :) Sen kom Jyrki förbi o prata lite med oss :)
Så inatt har jag och Fia sovit i hennes lägenhet för första gången iaf :D
Och förut så skjutsa ja in henne till tågstation för hon skulle till Eskilstuna :P

Så nu har jag varit hemma och bytt om lite o sådär och ska snart åka hem till Vanessa o låsa upp dörren så folket kan komma dit o förfesta :p

Ja det va väl det som har hänt antar jag....
Nu måste ja leta reda på pappa.. Han har rymt som vanligt när han ska skjutsa mig :p


/Trin


Söto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0