Torsdag

Jaha då var den här veckan snart slut då.. Fan va fort det ska gå.. :/

Sitter och väntar på att Jonas ska komma hem från jobbet så han kan hjälpa mig lite grann med alla filmerna.. Skulle ju åkt hem igår men det blev så jävla sent och ja orkade inte så det blev att stanna här nere.. Men ska hem senare idag :) Annars blir Lena galen för jag har hennes bil :P

Ska ta och fortsätta diska lite snart..
Har fixat iordning i vitrinskåpet idag iaf.. Även hunnit diska nästan all disk.. Har bara lite grann kvar nu.. Sen har ja fixat med alla Jonas kläder också.. Han har fan mer kläder än vad ja har :P

Annars då? Har ingen aning om vad jag ska göra senare faktiskt.. Kanske ska åka förbi hemma hos Fia en sväng. Skulle ju dit igår men eftersom det blev så sent så hann jag inte det...

Hungrig börjar jag bli också.. Kanske borde ta o laga lite mat, men vet inte vad Jonas vill ha att äta idag...
Jaja jag kommer nog på nått bra :)

/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0