Sjuker..

Usch för o va förkyld.. men jag hoppas på att jag ska kunna vara duktig o stanna hemma så jag blir frisk :) Så jag inte gör som jag brukar o va ute o ränna halva nätterna när jag egentligen borde ligga hemma i min säng o sova :p Men sån är jag ;)
Men den här dagen blir att spendera hemma iaf.. Ska tömma tre minneskort tänkte jag så mamma kan använda sin kamera igen :p Hon o Lena är ju helt galna när det gäller att fota... :p
Sen kanske jag borde försöka fortsätta lite i mitt hus.. Ser ju ut som faan här inne men jag har ju ingen ork o göra nått.. Just nu vill jag bara gå o lägga mig i sängen o dra täcket över huvudet o bli frisk..
Va skapligt trött när klockan ringde 07.15 imorse :/ Och sen när jag väl ringer till Jonas så va han ju redan vaken :p Knäppo! Aja, han skulle ringa sen när han kom hem så vi får väl se vad han säger om helgen o så :)

Nae nu ska jag inte sitta här o tråka ut er mer :)


Är riktigt stolt över mig själv nu faktiskt :) Har stannat hemma hela dagen :D Käns lite bättre i halsen men jag är ju långt ifrån frisk :( Så länge det inte blir värre nu när det är helg så är jag glad :)
Den här dagen har jag spenderat framför datorn o kollat på Morden i Midsomer :p Pensionärsvarning som Fia skulle sagt, men ja gillar faktiskt serien :)
Annars har jag inte gjort så mkt idag faktiskt.. Gått och pillat lite i mitt hus o så.. Varit inne hos mammis o pappis o druckit massa te o grejer.. Jo en sak till har jag gjort.. Jag brände mig på plattången förut och det gör ont som faan! Det är ju bara jag som är så klantig :p Alltid är det nånting... Men men det går över tills jag gifter mig ;)

Men aa, nu är det väl dags att sova lite tror jag :) Höll på o somna vid åtta tiden typ så trött är jag iaf.. Men vi hörs imorn istället :D


/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0