RIP!

Vakna nyss av att mobilen ringde som en galning.. Inget kul samtal att få när man precis vaknat.. Lena ringde för att säga att hon hade nått tråkigt att berätta...
Min morfar dog tidigt imorse.... Inget kul alls att höra.. Iofs slipper han ju vara sjuk o så längre men ändå. Vi satt ju o prata om honom häromdan och vi skulle åka o hälsa på honom och nu är han död så det går inte. :/
Fan va livet suger ibland!

R.I.P. Bo Harry Berling!
Kommer sakna dig morfar!


Har varit borta hos Anders och Marie en sväng med Emil.. Lekte lite med Alice och Anton också.. Men det var lite jobbigt att se hur dåligt alla andra mådde..
Speciellt mamma.. Usch säger jag bara... Ingen kul dag idag alls.. Måste in o prata lite med mamma också, men vet inte vad jag ska säga eller göra... Jag hatar sånt här.. Det är bara skit!

/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0