Öroninflammation i halsen!

Jao ja har öron inflammation i halsen! Det kom jag fram till i bilen.. Näst efter att jag har skaffat mig typ lungcancer eftersom ja hostar om en jävla idiot så det till o med gör ont i huvet :/ Då är det illa...
Kom hem från stan nu... kl är 06.25 :S Hade ja bestämt hade ja varit hemma för flera timmar sen men inte då.. Jag skyller på Vanessa! :p Ja ville åka hem men ja fick inte! Så nu är jag helt död..
Tror ja har hostat sönder både lungor, hals o huvud... Känns som så iaf... Inge speciell skön känsla dock.. Ush för det här säger jag bara....

Nä nu ska ja sova ett par timmar.. Sen ska ja ringa dig :)


/Trin




Jag o Dexter på Wasa :)





Jag o Vanessa på Was :) Ja ser helt cp ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0