Onsdag

Dags för en liten uppdatering kanske?

Måndagen... Va hemma hela dan typ :) Hämta upp Fia när hon sluta jobbet sen åkte vi hem till henne o käka lite mat och kolla på tv :) Sen fick ja med mig massa kläder hem från henne som vanligt :P Alltid lika uppskattat hemma ;)
Albin var sjuk o hade feber o så, så Lena ville inte sova själv för Uffe jobba natt så jag fick sova bprta hos dom :p

Tisdagen.. Blev väckt kl 7 av Uffe som fråga om han fick sova borta i mitt hus, men ja sa att det va bättre om han la sig i soffan så kunde ja sova i min säng.. Så det var bara pallra sig ut i kylan o gå bort till mitt hus..
Skapligt jävla kallt det är på morgonen! Sov ett par timmar o sen blev ja väckt av att mobilen ringde..
Då skulle ja bort till Åttingshagen o va barnvakt till Signe, Hanna o Hannas kompis.. För mamma o Åsa skulle till begravningsbyrån och fixa inför morfars begravning :/
Så jag var där borta ett par timmar med tre rätt jobbiga barn :P Åsa hade fått för sig att vi skulle gör en pumpa åt ungarna så det fick ja sitta o göra..
Sen åkte ja hem o va inne hos mammis o dom :)

Fick sova borta hos Lena då med för Albin hade fortf feber...
Sen när Uffe hade åkt till jobbet ringde han pappa o sa att han behvde hjälp med bile... Då hade han kört i diket.. Så när pappa står där o ska hjälpa honom kommer den 1 polisbil, 1 ambulans, 2 brandbilar och 1 räddningstänst bil dit för nån hade ringt o sagt att det hade varit en olycka på vägen xD Så snare stod det om han på Wighsnews också xD
Klantskalle!


Onsdag... Uffe väckte mig vid 7 imorse igen.. Gick bort till mitt hus o sov lite.. Sen upp och in till mamma o käka lite.. Och nu sitter jag  och väntar på att Jonas ska komma hit för vi ska in till stan och köpa en gigantisk tv-möbel till honom :p
Sen ikväll kanske ja ska te Fia.. Vet inte än...  Det va min vecka än så länge iaf....
Har även fåt lite klagomål på att det är sååååååååå himla jobbigt o läsa min blogg, för ja använder ju inte enter knappen efter varenda punkt.. Så det är väl dags att ja börjar göra det då! ENTER!
Du vet ju vem du är :P  ENTER!
ENTER!
ENTER!

/Trin

Kommentarer
Postat av: sessa

det är nog inte meningen att du ska skriva Enter..

2008-10-30 @ 11:19:45
URL: http://varning.webblogg
Postat av: Robin

hahah tack så mycket...mycket lättare

2008-10-31 @ 07:53:11
URL: http://tintin1331.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstår det Robin :p Ska göra så i varenda inlägg i fortsättning så kanske det är lättare för dig att läsa :p

2008-10-31 @ 11:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0