Onsdag igen..

Sitter nere i Viken idag igen..
Har varit nere på marknaden här med Lena, Uffe och Albin :)
Sen åkte vi bort till Hemköp o handla lite till maten, vidare bort till Rejmes o hämta Jonas hemnyckel o sen hem till honom för att laga mat..
Jag lagade mat och Lena, Uffe och Albin badade :) Sen satt jag o Albin och kolla på tv medans Lena och Uffe duschade.. Sen blev det potatis o fiskpinnar.. Och jag o Uffe gjorde negerbollar till efterrätt :p
Sen kom Jonas, pappa o Emil hit o käka dom med :) Sen bar dom upp vitrinskåpet + lite kartonger som vi tagit med hemifrån.. Så jag har nyss satt upp gardiner i Jonas vardagsrum :D Blev mkt fint.. Men fick fel fästen till lilla fönstret så kunde inte sätta upp några gardiner där :( Får ta med mig andra fästen nästa gång och fixa till det :)

Nu har Jonas slocknat i soffan igen så jag ska väl försöka få liv i honom och sen är det väl dags för mig att åka hem till min stora sköna (tomma) säng.. Känns lite skumt att sova ensam nu när jag sovit här nere i en vecka.. Men jag vänjer mig nog snart..

Men jaa.. Det var väl min dag i stora drag skulle jag tro.. Har haft trevligt iaf :)
Imorn vet jag inte riktigt vad som händer och sker.. Men nått ska man väl kunna hitta på.. Har så mkt som behövs göras men det finns ingen ork eller lust till det...
Kryssning nästa helg då... Kanske kan bli kul.. Har tappat lusten att åka men det är lite sent o tänka på det nu :p Aja, det blir nog en bra helg.. Kanske.. Får se :)

/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0