Nae..

Ärligt talat.. Vad är det för såkallade vänner man har nu för tiden? Inte speciellt snälla... Skulle dom beskriva mig med två ord så skulle dom säga Tråkig och Slampa!
Jag är tydligen alldeles för tråkig för dom nu för tiden för jag sitter alltid tyst i ett hörn.. och jag ligger med alla jag ser... Ja men okej.. Fine! Tyck så ni då... Men då behöver ni fan inte höra av er till mig mer och förvänta er inte att jag tänker ställa upp o skjutsa er eller låna ut pengar för nu är jag riktigt trött på det här.. Va i helvete har jag nånsin gjort er? Tror ni det är kul att höra att ni sitter o säger till folk att ni inte vill bjuda med mig på fester o så för att jag är så jävla tråkigt o knullar alla jag ser?! Vad är det för jävla skitsnack egentligen? Blir så himla trött på folk.. Fy fan säger jag bara..


Fest hos Henka igår.. Och jag var tydligen inte bjuden dit enligt vissa.. Konstigt då att Henka bjöd mig.. Aja orka...
Förfesta lite med Vanessa innan vi gick dit :) Va mkt trevligt...
Och sen kom Jonas dit också :D Mkt roligt att festa med honom igen :)
Gick till Wasa men det va inte så kul där så vi drog till Harrys en sväng.. Absolut inte kul där heller så vi gick tillbaka till Wasa... Vanessa fick för sig att hon skulle fimpa sin cigg på Jonas hand så han hade en fin blåsa där när han vakna imorse... Men men.. Jag och Jonas gick vid 02.30 typ för det var inget kul o vi tappa bort alla... Drog till McDonalds o käka lite sen tog vi en taxi till Hageby o sov hemma hos hans mamma :)
Sen gick vi upp vid 11 tiden typ.. Käka lite frulle och drack kaffe o te :) Sen kollade vi på videon från dopet :p Fy fan va vi garva när tältet flög iväg xD Lenas min var det bästa vi sett på länge :P
Fick skjuts bort till Jonas bil av hans mamma och Åke, sen kom Henka ner för Jonas skulle kolla på hans bil... Lite bakis kille det där :P Sen åkte jag och Jonas hem till mig och kolla lite på tv och visade dop videon för mamma, Lena o Emil o dom garva fan lika mkt som jag o Jonas gjorde :p Och efter det åkte Jonas hem...
Så jag åkte till Sörping och hjälpte Fia i lägenheten :) Så jävla snyggt sovrum alltså.. Vill ha! Fixa iordning massor i hennes kök :) Diska ur allting o ställde in i skåpen... Sen var det dags för mig att åka hem o käka lite :) Och efter det så skjutsa ja in Fia till stan...
Och nu har jag suttit o druckit lite te med familjen o kollat på tv...
Lena sa åt mig att underhålla Albin när hon gick bort till sig o fixa nått och mamma hade tappat ut hela mjöl burken på golvet så jag kleta mjöl i ansiktet på Albin :p Hon sa ju att jag skulle underhålla honom :P Han va ju så söt med allt mjöl i ansiktet jue ;)

Nae nu är det dags för mig att sova.. Ska hämta upp Fia kl 9 imorn bitti, sen blir det Ikea och Motala för att köpa soffa o grejer :)

Natti natt :)

/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0