Myspys :)

Jag o Fia hade världens myspys i hennes lägenhet förut ju :D Tända ljus o grejer o satt i soffan o kolla på tv o käka lite och sen blev det kaffe :)
Är fortfarande rätt slut i kroppen efter allt bärande dom senaste dagarna men det ska väl bli bättre snart hoppas jag :)
Men nu har ja inget o göra :( Jag har ju som sagt ingen tv i sovrummet o ja orkar inte sitta i den här minimala soffan o kolla på tv :/ Och så är det kallt som fan här inne också :( Det är ju fan typ vinter ute nu -.-
Fan att förkylningen aldrig kan släppa heller :S Verkar ju bara bli värre o värre i halsen känns det som.. Ingen förbättring på den fronten inte.. Tyvärr..

Annars då? Nja det händer inte så mkt för tillfället.. Men det gör mig inget.. Jag klarar mig ändå :)
Tror inte jag har så mkt mer att säga faktiskt..

Natti natt :)

/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0